پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215478
نمايشگاه "هولوکاست" در چهارمحال و بختياري برپا مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/04/22 17:40:47
نمایش : 949
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: نمايشگاه کارتون و کاريکاتور هولوکاست در شهرکرد برپا مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حجت‌الله شيرواني در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: نمايشگاه هولوکاست با نمايش آثار منتخب دومين مسابقه بين‌المللي کاريکاتور هولوکاست برپا مي‌شود.

وي با بيان اينکه در اين نمايشگاه آثار منتخب هنرمنداني از 50 کشور به نمايش گذاشته مي‌شود، افزود: جشنواره هولوکاست در واکنش به طرح توهين‌آميز نشريه شارلي ابدو فرانسه طراحي و از سوي حوزه هنري انقلاب اسلامي برگزار شده است.

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آثار اين نمايشگاه در روز قدس نيز در مصلاي بزرگ امام خميني‌(ره) به نمايش گذاشته شد، بيان کرد: بيش از 850 اثر به ويژه از کشور فرانسه به اين جشنواره ارسال که منتخب اين آثار در استان به نمايش گذاشته مي‌شود.

شيرواني خاطرنشان کرد: بيان مظلوميت‌هاي مردم فلسطين، معرفي چهره واقعي صهيونيست و برملا کردن دورغ بزرگ هولوکاست از اهداف برپايي اين نمايشگاه است.

وي تصريح کرد: اين نمايشگاه از بازتاب خوبي در جهان برخوردار بوده به نحوي که نخست وزير اسرائيل از دبيرکل سازمان ملل خواسته برگزاري اين مسابقه را محکوم کند.

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در اين نمايشگاه 40 اثر از رتبه‌هاي اول تا چهلم در محل نگارخانه شهيد مرتضي آويني اداره کل تبليغات اسلامي شهرکرد از 23 تا 29 تيرماه به نمايش گذاشته مي‌شود.

شيرواني بيان کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 به محل نمايشگاه مراجعه کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html